.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشنهاد طرح ملی « دانش آموزان شهریار»

طرح ملی «دانش آموزان شهریار» که از سوی جعفر قربانپور کارشناس ارشد امور شوراهای آموزش و پرورش استان مازندران ارائه شد توسط ستاد استانی تفاهم نامه شورای عالی استانهای وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش به تصویب رسید .

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران طرح ملی «دانش آموزان شهریار» برای اولین بار با محورهای دوازده گانه درخصوص توسعه فرهنگ ، آموزش حقوق ، قوانین ، الزامات و منزلت شهروندی و وظایف متقابل شهروندان و شهرداریها و شوراهای اسلامی شهر که با ایجاد تشکل جدیدی از میان دانش آموزان و فعالیتهای آموزشی فوق برنامه برای تربیت شهروندان آینده که روحیه مشارکت جو در توسعه شهر و دارای نگرش مثبت به رعایت و اجرای قوانین و رفتارهای مثبت که در شان یک شهروند جمهوری اسلامی باشد ، ارائه گردید .

بر پایه این گزارش مجوز لازم برای اجرای این طرح ملی از طریق ارائه لایحه به مجلس شورای اسلامی توسط شورای عالی استانهای وزارت کشور اخذ می گردد .

این گزارش می افزاید این طرح براساس تفاهم نامه فی مابین وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی استانهای وزارت کشور درچهارمین جلسه ستاد استانی تفاهم نامه در مازندران به تصویب رسید .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.629 seconds.